• 30-01-2023, 12:46:54
    #1
    R10 konu silme seçeneği neden yok?
  • 30-01-2023, 12:47:20
    #2
    ************** mı artsın kardeşim
  • 30-01-2023, 12:47:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 konu silme seçeneği neden yok?
    Yasak çünkü silinmiyor hocam
  • 30-01-2023, 12:49:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Silinen konular ındex almıssa 404 e duser buda seo acısından sevılen bir durum değil. o yuzden forumlarda konu sılme yerıne cop kutusu mantıgı vardır.
  • 30-01-2023, 12:49:27
    #5
    Report ederek sildirebilirsin
  • 30-01-2023, 12:49:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Silinmemesi en dogrusu bence kanıt lazım delil lazım ticarette.