• 30-01-2023, 00:29:56
    #10
    bugracelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D siz çekildi de hocam merakımdan soruyorum andorid telefonlarda cihazi ele geçirip 3D ile de çok yapan varmiş Şuan Google amca da şikayetler var bissürü 3D olunca iade olmuyor sanırım
    Hizmeti aldığını kanıtlayamazlarsa her türlü iade alırsınız.
  • 30-01-2023, 00:34:07
    #11
    Bankayi arayip itiraz
  • 30-01-2023, 00:34:30
    #12
    Bankaya işlem bilgimiz dışındadır diye bildirin hocam.
  • 30-01-2023, 00:36:12
    #13
    Ödeme itirazında bulunun. 1 yıl içinde iade ederler.
  • 30-01-2023, 00:40:28
    #14
    selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme itirazında bulunun. 1 yıl içinde iade ederler.
    1 yılı bulursa geçmiş olsun
  • 30-01-2023, 00:43:48
    #15
    3d siz,yani size kod gelmeden satin alma olduysa 60 is gunu savciya gitmeye gerek yok. 3d kodla yaptiysa daha uzun ve savciya sikayette bulunmalisiniz
  • 30-01-2023, 03:34:38
    #16
    Hocam harcama yapılan siteye veya POS sahibine ulaşın daha hızlı bir şekilde reaksiyon alabilirsin bu şekilde