• 27-01-2023, 19:43:05
    #1
    Merhabalar, kardeşim Isparta terörle mücadele yerinde bedelli askerlik yapacak. Tecrübe sahibi arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
  • 27-01-2023, 19:44:50
    #2
    Hayırlı teskereler, yol kenarı dağın başı bir yer bir şey olmaz merak etmeyin su dökün kuruyuncaya kadar gelir.
  • 27-01-2023, 19:45:30
    #3
    Ucuz şehirdir çok yüksek kiralar olmaz ek olarak küçük ve herşeyin bir arada olduğu bir şehirdir. Halkı biraz değişiktir Askerleri ve öğrencileri çok severler 🤑🤑
  • 27-01-2023, 19:47:37
    #4
    4 Mayısta bende bedelli olarak orada askerlik yapacağım. Tavsiyeleri olan arkadaşları bekliyoruz. Teşekkürler.