• 25-01-2023, 17:33:27
    #10
    Adam depremden önce gelen uyarıya bile çıldırıyor ya nasıl depremden önce gelir sonra gelmesi lazım diyor.
  • 25-01-2023, 18:51:25
    #11
    x noktasında olan deprem y noktasında eş zamanlı olarak yaşanmıyor arada mesafe yüzünden saniyelik delay oluyor.

    breach main değilim bu arada.
  • 25-01-2023, 19:42:35
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefonum masanın üstünde kenardaydi kendi kendine ekran kilidini acmaya çalıştı ama bildirim gelmedi. ardindan deprem oldu. bildirim alanlarda ekran kilidi varmi acaba?