• 22-01-2023, 10:05:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanıcı adımı değiştirdim arkadaşlar, hayırlı olsun mesajlarınız için teşekkür ederim. R10'a artık devamlı zaman ayıracağım içinde mutluyumm.
  • 22-01-2023, 12:06:53
    #11
    Üyeliğiniz hayırlı uğurlu olsun hocam.