• 20-01-2023, 01:21:54
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Çok kültürlü çok samimi seviyorum hayati hocayı
    Sohber edercesine güzel bir anlatım olmuş hayatından (:

    https://www.youtube.com/watch?v=BBui...C4%B0nan%C3%A7
  • 20-01-2023, 01:23:11
    #2
    ah şu yazım hataları...
  • 20-01-2023, 01:23:20
    #3
    Abim dışarı çıkmadan bu sıkıntılar bitmez
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-01-2023, 01:27:31
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah şu yazım hataları...
    ben düzgün yazdımda sistem neden böyle bir hata yaptı acaba
    sıkıntıyı hayatta sikinti yazmam

    Video başlığı hepsi büyük olunca konuya da büyük yazdım sistem hepsini küçğe çevirmiş imla hatalı
  • 20-01-2023, 01:33:01
    #5
    Gecenin en karanlık anı gün doğumuna en yakın zamandır.
  • 20-01-2023, 01:34:01
    #6
    İmzama her zaman katılıyorum☺
  • 20-01-2023, 01:35:19
    #7
    Yokluk ile varlığın değeri, hastalık ile sağlığın değeri anlaşılıyor. Umarım herkesin hayatı güzel olur.
  • 20-01-2023, 01:37:25
    #8
    Çok değerli bir insandır kendileri. Her söylediği sözler birer öğüt nasihat içerir.
  • 20-01-2023, 01:37:36
    #9
    inanırmısnı 2 dk önce instagramda videolarını izliyordum bilmiyorum size nasıl geliyor ama hayati hocayı dinleyince derinlere dalıyorum