• 19-01-2023, 15:47:40
    #1
    Merhabalar

    Öncelikle demek isterim ki, böyle bir konu açmak istemezdim ancak bu konuda r10 halkının fikrini almak istedim.

    Bir kaç gün kadar önce X isimli bir Türk firmasından VDS hizmeti aldım. Aldığım hizmetteki RAM yeterli gelmediği için iki kez bakiye yükleyip RAM yükseltmek için destek talebi açtım ve paketim talebim üzerine yükseltildi. Buraya kadar bir sorun yok ancak daha sonra çok kez VDS'e bağlanmaya çalıştığımda uzak makinenin kapalı olduğu hatasını aldım müşteri panelinden restart start stop gibi alanlar vardı bu alanları kullandım ancak bir şey değişmedi ve uzun süren bir kaç saat sonra denediğim de ise makineye erişebiliyordum. 3 günlük bir süre içinde çok kez böyle erişim sorunu yaşadığım için 3. gün hizmeti iptal ettim. Ancak hizmetin ücret iadesi kullanılan süre kesilerek iade edilmedi. Kendilerine yeniden destek talebi açtığımda ise bana sadece bakiye olarak yükleyebiliceklerini söylediler bende hizmetlerinden memnun olmadığım için bakiyeme değil banka hesabıma iade talep ettim ve onlarda bunu hizmet sözleşmesi gereğince yapamayacaklarını söylediler. Fakat şöyle bir durum var ki bu hizmet sözleşmesi sadece footerda yer alıyor ve herhangi bir yerde ürün alırken karşıma çıkmadı. Destek taleplerinde bu kesintiler ile alakalı bir çok kez açıklama talep ettim ancak bir açıklama yapılmadı. Bu durumda ben hem paramdan oldum hem hizmet alamadım sizce THH'ye başvurmalı mıyım ?

    Firma adını karalamamak için firma ismi paylaşmamaktayım.

    Örnek ekran görüntüsü:
  • 19-01-2023, 15:48:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şikayet açın çözülür
  • 19-01-2023, 15:50:31
    #3
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet açın çözülür
    Destek talebinde belirttim ancak onlar ücret iademin site içi bakiyeme yansıtılacağını söyledi. Ben zaten hizmetten memnun olsaydım iptal etmezdim hocam tekrar kendileri ile çalışmak istemediğimi belirttim.
  • 19-01-2023, 15:50:43
    #4
    Başvurun hocam.
  • 19-01-2023, 15:51:47
    #5
    Merhaba firma r10 üyesi ise https://www.r10.net/hosting-sikayetleri/ buradan şikayet açın çözüme kavuşacaktır diye umuyorum.

    Ayrıca kullanıcı önerisi olarak ben verimin hostingi öneririm aylardır kullanıyorum hiç bir zaman erişimde sorun yaşamadım
  • 19-01-2023, 15:54:17
    #6
    Affetme , af ede ede bu hallere geldik
  • 19-01-2023, 15:57:06
    #7
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba firma r10 üyesi ise https://www.r10.net/hosting-sikayetleri/ buradan şikayet açın çözüme kavuşacaktır diye umuyorum.

    Ayrıca kullanıcı önerisi olarak ben verimin hostingi öneririm aylardır kullanıyorum hiç bir zaman erişimde sorun yaşamadım
    Evet, firmanın r10 üyeliği mevcut firma ünvanları da aynı ancak benim alışveriş yaptığım aynı firmanın .net uzantılı bir alan adı firmanın profilinde ise .com.tr uzantılı bir alan adı mevcut vergi daireleri ve bilgileri farklı aynı isimde iki farklı firma olabilir mi acaba ancak logoları bile aynı
  • 19-01-2023, 15:57:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hizmet sözleşmesinde yazılı olan her şey yapılabilir değildir. Aksi durumda sözleşmeye kafamıza göre istediğimiz parayı karttan çekebiliriz yazarlar ve bunu uygulayıp yasallaştırırlar. Eğer faturanız varsa hakem heyetine sıkıntınızı söyleyin. Laf cambazlıklarına boyun eğmeyin biraz dişinizi gösterin. Ek olarak firmanın ismini de belirtin ki başkalarının da dili yanmasın sizin gibi
  • 19-01-2023, 16:03:22
    #9
    Proxima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet sözleşmesinde yazılı olan her şey yapılabilir değildir. Aksi durumda sözleşmeye kafamıza göre istediğimiz parayı karttan çekebiliriz yazarlar ve bunu uygulayıp yasallaştırırlar. Eğer faturanız varsa hakem heyetine sıkıntınızı söyleyin. Laf cambazlıklarına boyun eğmeyin biraz dişinizi gösterin. Ek olarak firmanın ismini de belirtin ki başkalarının da dili yanmasın sizin gibi
    Evet faturam mevcut. Hakem heyetine başvurmadan önce buradaki insanlarında fikirlerini almak istedim. Firma ismini firmayı karalamamak adına paylaşmadım etik olmadığını düşündüğüm için.