Yeni İşe Girdim 👨*💻 ( Antalya ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni İşe Girdim 👨*💻 ( Antalya )
9
●
648
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni İşe Girdim 👨*💻 ( Antalya )
1
2
19-01-2023, 10:26:30
#10
ademsahin
WebutusDijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, 6500 TL hocam.
7 inç normal double 1.500 TL orijinal isterseniz 4.500 TL hocam.
Hocam bir görseli ve özelliklerinin yazdığı bir link vs var mıdır? Bunlarda Android Auto ve Apple Car Play olmuyor sanırım değil mi?
Opel'den çok alıştım bu ikiliye arada kardeşimin arabasına geçtiğim zaman garip geliyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler