Ofis içinde çalışmanın temel sorunu şu ki kendi iş ortamınıza hâkim olamıyorsunuz.
bu giriş cümlesi o kadar haklı ki( bence ondan dolayı büyük bir şirket )... bir çoğumuz belki izlemiştir izlemeyenler için güzel yararlı olacak kısa bir içerik .
https://www.youtube.com/watch?v=x6fIseKzzH0
video herkes tarafından izlenmesini istiyorsanız yorumlarınızı paylaşın
Evden çalışmak iş için neden iyidir? Wordpress,Jectpack ve WoCommerce Ceo'su Matt
3
●188
- 17-01-2023, 21:30:39Ben biraz da zorunlu olduğum için home ofis çalışıyorum. Sma 3 hastalığımdan dolayı, fakat insan bazen home ofis ortamdan da çıkmak istiyor. Fakat avantajları da bir hayli fazla olduğu kesin.
Konu sahibinin izniyle, makale işlerinizi yapabilirim. Bunun yanında farklı işleriniz için de benimle iletişime geçebilirsiniz.