İzmir Halen Daha Beşik Gibi Sallanıyor... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İzmir Halen Daha Beşik Gibi Sallanıyor...
11
●
372
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İzmir Halen Daha Beşik Gibi Sallanıyor...
1
2
15-01-2023, 21:11:16
#10
eyefive5
geçmiş olsun izmirli değilim ama doğduğum yer.
15-01-2023, 22:14:26
#11
ELLAS
Allah yardımcınız olsun hocam çok zor bir durum. İnşallah en kısa zamanda geçer ve bir daha yaşamazsınız
15-01-2023, 22:24:15
#12
kizilagency
emirdrlx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun hocam çok zor bir durum. İnşallah en kısa zamanda geçer ve bir daha yaşamazsınız
Tabut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.9 2.3 depremler artçılar bunlar problem yok yarına birşey kalmaz inşallah
İnşallah hocam saolun güzel düşünceleriniz için
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler