Önce sana sattığın şeyi alacağını söylüyorlar. Sonra hesap numaranı gönderiyorsun hemen çıkıyorum diyorlar. söz de çıkıyorlar ve sana kendi hazırladıkları bir mail geliyor. Ödeme onayı diye. Ve kargoya veriyorsun ürünü ama para bir türlü sana gelmiyor.. İnanmayın bilgilendirme amaçlı burada da konuyu açmak istedim.