• 09-01-2023, 21:53:51
    #1
    Kullanıcı adını keşke başka yapsaydım diyen pişman olan var mı?
  • 09-01-2023, 21:55:53
    #2
    Ben
  • 09-01-2023, 21:56:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben
  • 09-01-2023, 21:57:09
    #4
    Değiştirebilirsiniz hocam, neden pişman oluyorsunuz? (Fiyatı bir tık çok ama kullanıcı adı ile verilen güven doğru orantılı bence)

  • 09-01-2023, 21:57:44
    #5
    ben
  • 09-01-2023, 21:58:03
    #6
    Kara kara düşünüyorum
  • 09-01-2023, 21:59:07
    #7
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değiştirebilirsiniz hocam, neden pişman oluyorsunuz? (Fiyatı bir tık çok ama kullanıcı adı ile verilen güven doğru orantılı bence)

    Değiştirmek istiyorum ama o paraya yapılacak şeyler gelince aklıma vazgeçiyorum
  • 09-01-2023, 22:03:46
    #8
    Kişisel Rütbe
    İyiki nickim Saitama
  • 09-01-2023, 22:04:59
    #9
    Kişisel Rütbe
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben
    valla reis senin nicki her okuduğumda kendimle şüpheleniyom