Ölmüş insanların sesi ve görüntüsü
10
●504
- 09-01-2023, 14:36:33Bugün için elimizdeki teknoloji sadece belirli bir anda o insandan yayılan fotonları ve ses dalgalarını kaydedip video olarak oynatıp ses olarak çalmamıza olanak veriyor.Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlk tarihi 300 bin sene ama tüm gelişme Modern Bilimin doğuşuyla ivmelendi ve son 500 senede giderek ivmelenerek bu teknolojiye ulaştık.
Bugün MR ve Tomografi cihazları var vücuttaki organların belirli çözünürlükteki görüntülerini çekebiliyoruz.
Düşünün yarın bir gün öyle bir tarayıcı icat edilse, bir insanın bir andaki vücudunda bulunan tüm moleküllerin atomların enerji yükleri ile yerleri kaydedilebilse.
Ya da en azından beynindeki tüm nöronların yükleri ile beraber yerleri taranıp kaydedilse.
O kişiyi sadece izlemek ile kalmayız, kopyalayabiliriz, onunla konuşabiliriz...
Yani pratikte birileri ölse de tüm yaşam deneyimleri ve benlikleri her zaman muhafaza edilebilir.