• 09-01-2023, 09:16:25
    #1
    Merhaba bı dostuma kahvaltı ikramı sözum var da.
    Boş vakti olan bir arkadaş varsa beylik duzunde bı simit poğaça alıp bırakabilir mi.
    250 TL verilecektir.
  • 09-01-2023, 09:17:59
    #2
    Hocam öncelikle alacak olan için güzel para ama arkadaşınıza direkt 250 TL IBAN adresine atsanız simit poğaçadan daha mutlu olur gibime geldi
  • 09-01-2023, 09:18:38
    #3
    Konuşmamız bu şekilde .
    Paraya ihtiyacı yok.
  • 09-01-2023, 09:21:03
    #4
    Ne zaman hocam ben uygunum
  • 09-01-2023, 09:21:45
    #5
    Saat 11 de verilmesi gerekiyor
  • 09-01-2023, 09:22:46
    #6
    Tamam giderim ben sorun yok
  • 09-01-2023, 09:39:07
    #7
    Çok iyi.Bir sadık dost, on bin akrabaya bedeldir. dostluğunuz baki olsun hocam.
  • 09-01-2023, 09:45:04
    #8
    Bende halledebilirim hocam
  • 09-01-2023, 09:51:22
    #9
    Osman isimli arkadaşa verilmiştir.
    Teşekkür ederim herkese @Coin_Nakit; güzel yorumun için teşekkür ederim