• 09-01-2023, 03:50:25
    #1
    Millet kafayı yemiş.

  • 09-01-2023, 03:52:37
    #2
    bu kişi banada mesaj attı 15 -16 yaşında birisi ve dolan dırıcı olduğunu bildiğim için konuşmayı uzatınca baya küfürler etti bana mesajları hala duruyor bana 35 bin teklif etmişti
  • 09-01-2023, 03:53:22
    #3
    Gece gece sinir geçirmelik siber suçlara şikayette bulunun bence en azından hakaretten cezasını alsın
  • 09-01-2023, 03:56:21
    #4
    vakti bol heral bu elemanın herkese mesaj atıyor ancak cebinde 100 lira bile olmadığına eminim:d boş muhabbet olsun diye yazıyor ya da küfür yemek için.
  • 09-01-2023, 03:58:33
    #5
    Bana sürekli farklı numaralardan mesaj atıyor bu elaman.
  • 09-01-2023, 04:02:24
    #6
    Bu konu forumdaki herkes bilgilenene kadar açılacak galiba her gün düzenli olarak 2 kere bu konu açılıyor. Ama bence böyle bomboş birine boşu boşuna sürekli gündemde tutarak prim veriyorsunuz. Çoluk çocuk sevindirmeyin allah aşkına bırakın kumunda oynasın sessiz kalın ki kudursun
  • 09-01-2023, 04:06:48
    #7
    Hemen ardından mernisten bilgileri çekip atıyor. Allah'ım bunu benle dört duvar arasına bırakacaksın. Before after atacağım şuraya
  • 09-01-2023, 04:08:01
    #8
    Sanal numaradan gelen bütün mesajları direk okumadan siliyorum genelde şahsen ben artık herkese tavsiye ederim.
  • 09-01-2023, 04:09:56
    #9
    Vay be, 10 sene önce 300 lira ediyorlardı. Para mı değersizleşti, R10 mu çok değerlendi? )
    • ademkilic
    ademkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.