Olsa da alsak dediğiniz bir şey var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Olsa da alsak dediğiniz bir şey var mı?
4
●
262
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Olsa da alsak dediğiniz bir şey var mı?
06-01-2023, 18:30:32
#1
ALT5Y
Forumda olsa da alsak dediğiniz bir hizmet veya eğitim/ebook var mı?
Bakalım kimler ne almak istiyor
06-01-2023, 18:38:21
#2
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
emreakay1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Perfmatters eklentisi için sponsor olabilecek biri olsa mesela
Taban fiyat ile satışı olan ürünlerin ücretsiz verilmesi yasaktır hocam.
06-01-2023, 18:41:19
#3
iusta
Şöyle diyebilirim. oldu çok artık görmek istemiyorum. evire çevire her iki günde bir içeriği aynı olan konu acan uyeler mevcut. artık gına geldi. isim farklı içerik aynı.
06-01-2023, 18:45:13
#4
Deephunter
💚 R10.NET 💚
Mesir macunu olabilir 😉
07-01-2023, 00:14:13
#5
KeyCodE
Hocam youtube de adsense onayı aldıracak kalitede kesin düşmeyen abone hizmeti.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler