
Müşteri hizmetlerini aradım, hanımefendi tamamıyla ilgisiz bir şekilde uzun süre bekletip "E ben size kargo kodu vereyim, siz bize gönderin. İnceleyip geri dönüş yaparız." dedi. Burada benim herhangi bir kusurum olmadığını, ürünü bana teslim ettikleri üzere adresime kurye gönderip alabileceklerini söyledim. Benim mağduriyetim bir yana, bir de koşa koşa kargo şubesi arayacakmışım.. Zararlı çıkan onlar, kendileri koşsunlar peşimden.
Pasaj, aldığı siparişi doğru bir şekilde teslim etmekten aciz bir oluşummuş. Satıcısı Turkcell olduğu için güvenerek aldım lâkin mahalle esnafı seviyesindeler bu sektörde. Şans eseri bana daha kıymetli bir ürün gönderdiler, eminim 100 liralık bir ürün göndermiş olsalar ben aylarca peşlerinden koşmak zorunda kalacaktım.