Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor?
12
●
848
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor?
1
2
04-01-2023, 17:24:34
#1
ErayEfe
Profiline baktım bir arkadaşa da - trade atmış. Cevap bile yazmadığı konularda mesajları beğeniyor.
04-01-2023, 17:26:51
#2
ssmedyadanısmanlık
Üyeliği durduruldu
Benimkinide begenmiş çözemedim robot gibi birşey
04-01-2023, 17:26:51
#3
Oyun_Bozan
Dikkat çekmek istemiş ve başarmış
04-01-2023, 17:26:57
#4
keremyagan
Python Coder
Bot hesap herhalde
04-01-2023, 17:27:14
#5
obisa
banada like atmış
04-01-2023, 17:27:22
#6
Fahrettin
Danışman
Pazarlama taktiği. Güzel fikir
04-01-2023, 17:28:05
#7
ErayEfe
Şaşırtmadı
https://www.r10.net/sikayetim-var/34...ayetciyim.html
04-01-2023, 17:28:35
#8
CRDMedya
Troll takılıyor. Kafasına göre - trade atıyor. Profili engelleyin boş yere uğraşmayın 😊
04-01-2023, 17:33:06
#9
cvlkahmt
teknoloji destek kredisine basvurup sonrasinda kendine
altin
almis - boyle bir mesaji vardi da silmis sanirim, bulamiyorum
isin dalgasinda arkadas.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler