Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor?
12
●
848
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kim bu? Tüm mesajlarımızı beğeniyor?
1
2
04-01-2023, 17:34:11
#10
hakancevik
uçurtmayı vurmuşlar banı yemiş çoktan
04-01-2023, 17:34:14
#11
sechs
%90 bot hesap bu, benim de sildiğim bir mesajı beğenmiş. Yazdığı mesajlarda da Türkçe karakterler hatalı fark ettiyseniz, sebebi muhtemelen yanlış biçimde gönderdiği için çünkü r10 'ü' harfini direkt 'ü' olarak işleme almıyor.
04-01-2023, 17:49:51
#12
kara56
Benimkinide begenmis duvarimi fulleyeni bende fullerim
04-01-2023, 17:50:46
#13
neto
Açıklamaya bakılırsa coşkun hocam banlamış
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler