• 04-01-2023, 17:34:11
    #10
    uçurtmayı vurmuşlar banı yemiş çoktan
  • 04-01-2023, 17:34:14
    #11
    %90 bot hesap bu, benim de sildiğim bir mesajı beğenmiş. Yazdığı mesajlarda da Türkçe karakterler hatalı fark ettiyseniz, sebebi muhtemelen yanlış biçimde gönderdiği için çünkü r10 'ü' harfini direkt 'ü' olarak işleme almıyor.
  • 04-01-2023, 17:49:51
    #12
    Benimkinide begenmis duvarimi fulleyeni bende fullerim
  • 04-01-2023, 17:50:46
    #13
    Açıklamaya bakılırsa coşkun hocam banlamış