• 04-01-2023, 16:27:45
    #46
    Platin üye
    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 04-01-2023, 18:58:29
    #47
    Geçmiş olsun hocam
  • 04-01-2023, 19:41:09
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bu adamın iş yerimi yanmış sigortası mı yanmış anlamadım ben
  • 04-01-2023, 23:00:04
    #49
    Geçmiş olsun Emre hocam, Allah beterinden korusun.
  • 05-01-2023, 12:14:22
    #50
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin diyerek avutalım en azından kendimizi.
    Teşekkür ederim, gerçekten öyle daha kötüsü olabilirdi.

    basriyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    muhfratkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Ucuz kurtulmuşsunuz bence. Allah beterinden korusun
    Teşekkür ederim. Kesinlikle.

    suncrush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş Olsun
    Teşekkür ederim.

    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Allah daha büyük dertler vermesin.
    Teşekkür ederim. Amin.

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son kısım önemli 112 çok ilginç gerçekten polisi bağla diyorsun neden diyor sorular soruyor sana bir sürü zaman gidiyor eski sistem güzeldi.
    Çok geçmiş olsun bu arada sigortanın peşini bırakmayın.
    Teşekkür ederim. Sigorta parayı alır ama vermemek için 40 dereden su getirir. 112 bu sistemde hep sorun oluyor.

    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam ( Coğrafya kaderdir )
    Teşekkür ederim.

    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, üzmeyin kendinizi daha kötü şeylerde olabilirdi vardır her şerde bir hayır ):
    Teşekkür ederim.

    keef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok geçmiş olsun hocam, Rabbim beterinden korusun.
    Teşekkür ederim. Amin.

    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün benzeri başıma geldi 3 saat önce. Evde bir anda elektrik gitti. Sigortalar da inmemiş. Apartmanın altındaki panoya baktım, loş ışıkta görmedim, meğer sigortaya giren kablolar yanmış sigorta yüzünden. Elektrikçi genç arkadaş geldi de değiştirdi şükür. 250 TL aldı işçilik + kaliteli sigortaya. Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim. Bende şükür malzemeleri kendim alıp en iyisini gerçekten en ucuza yaptırdım.

    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni binalar her zaman daha riskli hocam, malesef yeni olup elektriksel sorun çıkmayan nadir ev gördüm en kötü gevşek bağlantıdan ya sürekli atan şalter atma sorunu oluyor
    Teşekkür ederim. Sorunu çözdük ama yapan ilk usta sorumluluk almıyor.

    bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın hocam.
    Teşekkür ederim.

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verilmiş sadakanız varmış bununla atlatmışsınız daha büyüğüde olabilirdi geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim.

    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun
    Teşekkür ederim.

    iag1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam verilmiş sadakanız varmış
    Teşekkür ederim.

    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablolar çok ince ve kalitesiz, tost makinesi gibi yüksek akım çeken aletlere bu kablolar dayanmaz.

    en az 2.5'luk kablo çektirin sisteme.

    ayrıca yangın koruma rölesi neden atmamış orası da ayrı muamma. ucuz etin yahnisi bir sistem hocam.
    Teşekkür ederim. 2 farklı hattan 3.5 ve 2.5 TTR geçiyor. Komik yanı 3.5 kablo 2.5'tan daha ince ve saf alüminyum karışım kablolar.

    selimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    112'yi hayatımda 1 defa mecburen kullandım ve tövbe ettim.
    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun.belki tv de görmüşsünüzdür;yarış motorları yandı adanada bir dükkanda.yanmadan 1 hafta önce sanırım önünden geçtim.2 motoru dışarı çıkarmışlar bakım yapıyorlardı ve son ses mizik açılmıştı dükkanda.dükkana baktım acayip nasık acayip dar ufacık ve dolu motor sıkıştırılmıştı içine.kablolar yerde su kovaları vs...bende içimden bu dükkanda bir sıkıntı çıkar diye geçirdim.1 hafta kadar sonra dükkan yandı.
    Teşekkür ederim. Görmedim ama oluyor.

    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigorta firmaları çoğu ödeme yapmamak için bahane ararlar eğer orada uzun süre kalacaksan kesinlikle iç hatları kabloları kalın olandan kullan. Bir de şu var klima ısıtıcı fritoz iş yerinde çok varsa bunlar uzun süreli kullanımda panoyu yakar sanayi saati kullanman gerek
    Teşekkür ederim. Dükkanda 2 tane sanayi prizi var ona rağmen kaldırmıyor. Bütün hattı değiştirmek çok yüklü maliyet olacağı için ona şu an yaklaşamıyorum.

    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Kendi ihtiyaçlarınız için sıva üstü kablo kanalı döşetip kendi tesisatınızı çektirin mülk sahibi ile muhattap olmadan giderken sökersiniz. O elektrik panosundaki malum 3 harfli marka piyasadaki en ucuz şalt markalarından biri o yüzden sizin durum çok normal.
    Teşekkür ederim. Tesisatı yaptırdım ama dükkan sahibi bunu karşılayacak gibi geldi bana bu hafta göreceğiz.

    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun
    Teşekkür ederim. Amin.

    enessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    Recep GÖKDEMİR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun...
    Teşekkür ederim.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun Allah beterşnden korusun, ucuz atlatmışsınız.
    Teşekkür ederim. Amin.

    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    arda3663 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim.

    Almeba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah beterinden korusun abi çok geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak akım rolesi kullanınız yangını önler
    Bu söze gülüyorum ama siz dediğiniz için değil kaçak akım rölesi var ve ATMAMIŞ! Yarısı yanmış, içi sağlam ama atmamış.

    renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun artık acm sistemi bakıyor sakince bilgi vermeniz gerekiyor aksi takdirde işlemler uzuyor.

    Bu sistemde gereksiz arayanları elemek için kullanıyorlar hocam , ön eleme gibi düşünün.
    Teşekkür ederim. Ben çok sakin bilgi verdim ama bilmeyenler anlama konusunda sorun yaşıyor. İtfaiye adrese gözü kapalı geliyor. AÇM sıradan insanlar ile dolu olduğu için yeterli bilgiye sahip değiller. Sekreter modundalar.

    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim.

    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Teşekkür ederim.

    okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Bu şekilde bu kadar süre iyi dayanmış. Elektriğin şakaya gelmeyeceğini malesef kimse anlayamıyor. Bu şekilde iğrenç bağlantıların olmadığı bir bağlantı yaptırın. 2 kuruş fazla olsun sağlam olsun. Nötr ve toprak hattı için klemensler var onlardan kullansın.
    Teşekkür ederim. Klemens vardı, 2 hafta önce klemens erimişti onu değiştirdik. O klemens soldayken yangın sağ taraftan çıktı. Bu defa klemens harici köprülerde bara kullandık. Yumuşak kablo ile köprü almışlar.

    Burakaltinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun sigortacıyım ama hasarın karşılanmama sebebine bakmak lazım poliçenizin pdf olarak varsa yollarsanız klozlarına bakarım. Tesisat aslında bina teminatı içine girer sizde kiracı olduğunuz için bina teminatını alamazsınız onu mal sahibi yaptırması lazımdı. sizin poliçeniz normal şartlar da karşılamalı ama mal sahibine de rücu etmesi lazım. Hemen olmadı demeyin acenteniz üzerinden zorlayın sigorta karşılayacaktır.
    Teşekkür ederim. size mesaj göndereceğim. Mal sahibine rücu ederiz dedi ama o adamın da suçu yok. Dükkanla ilgili bir çok şeyi bizim isteğimize göre yaptı, parasını saklayan biri değil. 8 ay önce yapılan dükkanların işlerini kooperatif üstlenmeliydi.

    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin.
    Teşekkür ederim.

    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Teşekkür ederim.

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun neyse ki size birşey olmamış hocam
    Teşekkür ederim. Kesinlikle haklısnız.

    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim.

    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam Rabbim korusun.
    Teşekkür ederim.

    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam.
    Teşekkür ederim.

    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim.

    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu adamın iş yerimi yanmış sigortası mı yanmış anlamadım ben
    ŞİMDİ BU ADAMIN İŞ YERİNİN SİGORTA KUTUSU YANMIŞ. YANINDA DOĞALGAZ KOMBİ OLDUĞU İÇİN BİZ DÜKKANDA YOKKEN YANMIŞ OLSA KOMPLE DÜKKAN YANABİLİRDİ. ŞU ADAMIN BAŞINA GELEN BU.

    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Emre hocam, Allah beterinden korusun.
    Eyvallah, çok teşekkür ederim. En ucuzundan yırttık.
  • 05-01-2023, 13:45:37
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Baştan sona bir Türkiye profili. İşte bu yüzden hiçkimseye ve hiçbir kuruma güvenmemek gerekiyor. Herkes çakallık peşinde.

    Tedbir: Sigorta panelinden 1-*2 metre uzağa ayrı bir buton koymak gerekiyor. Şebekeden gelen elektrik önce buraya girecek. Acil durum kesme butonundan çıkıp panoya dönecek.
    Böyle bir şey yapılmış olsaydı bahsetiğiniz sorun durumunda bie saniyede elektrik kesilmiş olacaktı.

    https://www.akakce.com/arama/?q=acil+stop+butonu
  • 05-01-2023, 14:05:50
    #52
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan sona bir Türkiye profili. İşte bu yüzden hiçkimseye ve hiçbir kuruma güvenmemek gerekiyor. Herkes çakallık peşinde.

    Tedbir: Sigorta panelinden 1-*2 metre uzağa ayrı bir buton koymak gerekiyor. Şebekeden gelen elektrik önce buraya girecek. Acil durum kesme butonundan çıkıp panoya dönecek.
    Böyle bir şey yapılmış olsaydı bahsetiğiniz sorun durumunda bie saniyede elektrik kesilmiş olacaktı.

    https://www.akakce.com/arama/?q=acil+stop+butonu
    Çok basit ama hayat kurtaracak derecede önemli bir düğme. Çok haklısınız.
  • 07-01-2023, 23:22:04
    #53
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son kısım önemli 112 çok ilginç gerçekten polisi bağla diyorsun neden diyor sorular soruyor sana bir sürü zaman gidiyor eski sistem güzeldi.
    Çok geçmiş olsun bu arada sigortanın peşini bırakmayın.
    cok sıkıntılı bir durum. ilk kişiye anlatıyorsun sonra 2. kişiye bir daha anlatıyorsun.