Merhaba, emekli maaş zammını görünce 4-5k gibi bir şey hemen aklıma bu geldi, bu parayla birileri çoluk çocuğu yakını ilgilenmeyen hiçbir emekli başka destek almadan geçinemez. Bir ara emekliler maaş almasın deniyordu, asgari ücret ile aradaki fark açılıyor, yarı yarıya geldi, ama herkes asgari ücrete göre zam yapıyor her şeye kiralar dahil.