• 02-01-2023, 19:53:09
    #1
    Bir freelancer sitesinden iş aldım ve yapıyorum iş verene erken bitirelim diyorum bana dediği beni sıkıştırmayın istediğim zaman yaparız gibi kelimeler kullandı çok garip 😀 eskiden müşteriler erken bitirelim diye üstümüze yürüyorlardı şimdi biz yürüyoruz bu iş gittikçe kötüleşiyor gibi, siz nasıl düşünüyorsunuz freelancerlik hakkında ?
  • 02-01-2023, 19:54:41
    #2
    Paralel evrende müşteriler
  • 02-01-2023, 19:54:44
    #3
    TR = eziyet
  • 02-01-2023, 19:55:55
    #4
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paralel evrende müşteriler
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR = eziyet
    2 kuruş para verecek diye havalara giryorlar sanırım, ben kendim birine iş yaptırdığım zaman karşı taraf nasıl isterse o şekilde çalışıyoruz, bazı insanlar farklı düşünüyor sanırım.
  • 02-01-2023, 19:56:32
    #5
    w_lofi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir freelancer sitesinden iş aldım ve yapıyorum iş verene erken bitirelim diyorum bana dediği beni sıkıştırmayın istediğim zaman yaparız gibi kelimeler kullandı çok garip 😀 eskiden müşteriler erken bitirelim diye üstümüze yürüyorlardı şimdi biz yürüyoruz bu iş gittikçe kötüleşiyor gibi, siz nasıl düşünüyorsunuz freelancerlik hakkında ?
    işte bu yüzden global çalışmayı tercih ediyorum
  • 02-01-2023, 19:56:52
    #6
    Her zaman olur hocam böyle şeyler, türlü insan var sonuçta.
  • 02-01-2023, 19:57:43
    #7
    VisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu yüzden global çalışmayı tercih ediyorum
    Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman olur hocam böyle şeyler, türlü insan var sonuçta.
    Globale de girdik hintliler yüzünden iş alamıyoruz hocam 😀
  • 02-01-2023, 19:59:40
    #8
    w_lofi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Globale de girdik hintliler yüzünden iş alamıyoruz hocam 😀
    adam 200 dolara kullanıcı adı alıyor : D
  • 02-01-2023, 20:01:36
    #9
    w_lofi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kuruş para verecek diye havalara giryorlar sanırım, ben kendim birine iş yaptırdığım zaman karşı taraf nasıl isterse o şekilde çalışıyoruz, bazı insanlar farklı düşünüyor sanırım.
    hocam böyleleri genellikle fiyatı beğenmeyenler oluyor banada öyle geliyor fiyat söylüyorum dönücem diyor 6 aydır bekliyoruz dönmesini