Bir freelancer sitesinden iş aldım ve yapıyorum iş verene erken bitirelim diyorum bana dediği beni sıkıştırmayın istediğim zaman yaparız gibi kelimeler kullandı çok garip 😀 eskiden müşteriler erken bitirelim diye üstümüze yürüyorlardı şimdi biz yürüyoruz bu iş gittikçe kötüleşiyor gibi, siz nasıl düşünüyorsunuz freelancerlik hakkında ?