• 02-01-2023, 10:45:15
    #19
    Yeniden değerlenme oranı kadar zam yapılmış işte nesine şaşırıyorsunuz acaba?
  • 02-01-2023, 11:00:46
    #20
    Muayenem 12. ayın 18'inde bitti. Büyükşehir olduğu için aralık ayı içerisinde randevu bulamadım. Ocak'a aldık. Ben varsa bi hakkım, helal etmiyorum.
  • 02-01-2023, 11:19:53
    #21
    Platin üye
    Mhmmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayenem 12. ayın 18'inde bitti. Büyükşehir olduğu için aralık ayı içerisinde randevu bulamadım. Ocak'a aldık. Ben varsa bi hakkım, helal etmiyorum.

    Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu
  • 02-01-2023, 11:22:29
    #22
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu
    Hocam son yıllarda maalesef ülke, amerikadan daha kapitalist hale geldi. Ben sisteme girdim 31 aralık cumartesi günü boş bir randevu vardı. İşaretledim ilerledim son aşamada onaylamadı hata verdi. Sonra tekrar denedim en yakın alabileceğim tarih 7 ocak idi. Uzun lafın kısası, bu ülkeye yazık oluyor.
  • 02-01-2023, 11:29:34
    #23
    dev
    Kurumsal Üye
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eeeee? Dolar şuan 30 lira da haberimiz mi yok?
    Evet, dolar 30 lira senin haberin yok.
  • 02-01-2023, 11:42:15
    #24
    Haram zehir zıkkım olsun.
  • 02-01-2023, 11:43:55
    #25
    lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TOGG'u durduramayacaksınız!

  • 02-01-2023, 11:46:00
    #26
    bu soygun başka anlamı varmı ne yapıyorlar ? hiç birşey ona bak buna bak parca takma yok birye yok emek sadece el gözle bak geç okey ZIKKIMLARI OLSUN BİR SİGORTA 5860 CIKARMI NOLDU gecen yıl bu paraya ben ayagımı yerden kesen araba alıyordum
  • 02-01-2023, 12:33:46
    #27
    zammı verdiler kepçeyle alıyolar zama sevinenler vardı sevinsinler bakalım.