Mhmmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muayenem 12. ayın 18'inde bitti. Büyükşehir olduğu için aralık ayı içerisinde randevu bulamadım. Ocak'a aldık. Ben varsa bi hakkım, helal etmiyorum.

Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu