Muayenem 12. ayın 18'inde bitti. Büyükşehir olduğu için aralık ayı içerisinde randevu bulamadım. Ocak'a aldık. Ben varsa bi hakkım, helal etmiyorum.
Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu