Ben ilçelere gitmeyi dahi göze aldım. Ancak ne hikmetse , yılbaşı öncesi rahatça randevu bulunabiliyorken, son günler de randevu bulunamaz oldu. İlçeler dahil tüm istasyonlar full dolu diyordu
Hocam son yıllarda maalesef ülke, amerikadan daha kapitalist hale geldi. Ben sisteme girdim 31 aralık cumartesi günü boş bir randevu vardı. İşaretledim ilerledim son aşamada onaylamadı hata verdi. Sonra tekrar denedim en yakın alabileceğim tarih 7 ocak idi. Uzun lafın kısası, bu ülkeye yazık oluyor.