• 27-12-2022, 20:51:30
    #1
    En iyisi sanırım
    Yeni yılbaşında gelen R10 indirimlerinde neler aldınız?
    Yada almayı düşünüyorsunuz?

    Yorumları alalım
  • 27-12-2022, 20:51:46
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    6 aylık platin üyelik.
  • 27-12-2022, 20:51:59
    #3
    6 Aylık Platin Aldım
  • 27-12-2022, 20:52:06
    #4
    Gold üyeliğe yükselttim üyeliğimi, dün silver 250 TL den almıştım aradaki farkı ödedik
    Bakalım tanımlayacaklar sanırım 1 gün içinde.
  • 27-12-2022, 20:52:08
    #5
    hocam ben konuyu görmedim indirim mi var bi atar mısınızbizde nasiplenek
  • 27-12-2022, 20:52:44
    #6
    Kurumsal plus ve adsense rankı yenileyeceğim forumda hizmet vermiyorum ama ikisinin de görüntüsü olmazsa olmazlarım.
  • 27-12-2022, 20:52:47
    #7
    En iyisi sanırım
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben konuyu görmedim indirim mi var bi atar mısınızbizde nasiplenek
    https://www.r10.net/off-topic/349035...-127873-a.html

    Buyurun
  • 27-12-2022, 20:52:56
    #8
    Platin Üyelik
  • 27-12-2022, 20:53:46
    #9
    Acikcasi gerek duymuyorum.

    Fiyatlar uygun