Anlatmak isteyip anlatamadıklarım
9
●238
- 27-12-2022, 00:54:27Hocam sen mesleğine sıkı sıkı sarıl, senin yerinde olmak isteyen niceleri var, hiç bir iş okulunda tam anlamıyla öğrenilmez sen temelini kaptıktan sonra gerisi tecrübe ile gelecektir. Rızkını dert etme Allah rızka kefildir. Yeterki sarıl işine, elindeki imkanlar nicelerinde yok hocam, ben senin gibi olduğum dönemlerde hep çöpten rızkını arayanı, soğukta, yer altında madende, çatının ucunda kiremit döşerken veya her ne olursa olsun çok zor şartlarda rızkını arayanları düşünürüm ve şükrederek yeniden başlarım yapmakta olduğum işe, bazen rehavet çöküyor insana. Sıcacık evimizdeyiz elimizin altında teknoloji, Allah her türlü nimeti önümüze sermiş, bir dakika sonra göçüp gitmeyeceğimiz, felç geçirmeyeceğimiz ne malum. Bize düşen görev üstümüze düşeni yapmak ve tevekkül etmek. Şüphesiz ki Allah emekleri boşa çıkarmaz. Günler yıllar geçecek göreceksin bu yazdıklarını geriye dönüp okuduğunda ne kadar gereksiz düşüncelermiş diyeceksin. Sen bol bol mesleğinle ilgili o nasıl yapılır bu nasıl yapılır bunu daha iyi nasıl yapabilirimin derdine düş, hiç olmadık çöp bir proje bile nerelerden nerelere getiriyor insanı, hiç bir fırsat kaçırılmış değil. Dersler ne olacak hocam 100 alsan ne 41 alsan ne, geçerine bak sen, senin meslekte diploma notuna mı bakılıyor, hiç durmadan üretmeye çalış hocam.