• 20-12-2022, 23:34:31
    #10
    Yaşım 31 2 sene önce 2 fıtık gece sene 1 fıtık patlattım, 35 gün kadar ağrı uyuyamama kortizon ardından ayağa bile kalkamama ardından fizik tedavi derken koskoca 2 yılda 3 fıtık patlattım ve 1 fitigim kaldı. Allah gerçekten sifa versin normal insanlar kadar rahat hareket etmiyorum. Eskisi kadar hareketli değilim oturduğum yerden kalkarken bile dikkat ediyorum
  • 20-12-2022, 23:53:59
    #11
    geçmiş olsun sağlık en güzel nimet
  • 21-12-2022, 01:36:54
    #12
    Herkese iyi dileklerinden dolayı çok teşekkür ederim
  • 21-12-2022, 01:42:06
    #13
    fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun bende kaçıyorum bakalım nereye kadar..özel olmazsa birkaç sorum olacaktı..

    Ameliyatı nerede oldunuz..
    Ameliyat sonrası sanırım yüz üstü yatmanız gereklidir.
    Eve dönüş fln nasıl oluyor kısa da olsa yürüme olabiliyor mu yoksa bi kaç gün hastanede mi kalmanız gereklidir.
    Son olarak fiyatı nedir.

    Üstad ameliyat özelde oldum istanbulda
    Hayır tam aksine sırt üstü yatıyırum
    Ameliyatım 2 saat sürdü bir gün hastanede kalıyorsunuz 6 saat sonra yürütüyorlar ertesi gün eve geliyorsun
    Üstad fiyat konusunda değişiklik gösteriliyor ben mikro amletiyat oldun yani belinde yaklaşık 5 cm dört dikişli yer açıp mikroskopla temizlediler ben onu tercih ettim doktorda çok samimi olmasamda tandığımım biriydi yardımcı oldu ortalama 25k bir ücret gitti
  • 09-05-2024, 19:41:13
    #14
    Konuyafransiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 31 2 sene önce 2 fıtık gece sene 1 fıtık patlattım, 35 gün kadar ağrı uyuyamama kortizon ardından ayağa bile kalkamama ardından fizik tedavi derken koskoca 2 yılda 3 fıtık patlattım ve 1 fitigim kaldı. Allah gerçekten sifa versin normal insanlar kadar rahat hareket etmiyorum. Eskisi kadar hareketli değilim oturduğum yerden kalkarken bile dikkat ediyorum

    Hocam suan nasilsiniz ? Ne gibi tedavilerde randıman aldiniz ?
  • 10-05-2024, 02:10:31
    #15
    Öncelikle alıntılama doğru yaptım mı bilmiyorum, olmadıysa affola 2 deneyi geçti bu durumu yaşayalı ilk aylar ağrım sızım çok oldu his kaybım oldu ama çok şükür bir seneyi geçik bir ağrım sızım yok, his kaybım geldi çakı gibiyim. 25 gün fizik tedavi gördüm
  • 10-05-2024, 02:10:44
    #16
    Öncelikle alıntılama doğru yaptım mı bilmiyorum, olmadıysa affola 2 deneyi geçti bu durumu yaşayalı ilk aylar ağrım sızım çok oldu his kaybım oldu ama çok şükür bir seneyi geçik bir ağrım sızım yok, his kaybım geldi çakı gibiyim. 25 gün fizik tedavi gördüm
  • 10-05-2024, 02:58:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ustad gecmis olsun rica etsem nerede olduysaniz ve gercekten memnunsaniz iletisim bilgilerini gonderebilirmisiniz eyvallah


    alp_dedee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ameliyat özelde oldum istanbulda
    Hayır tam aksine sırt üstü yatıyırum
    Ameliyatım 2 saat sürdü bir gün hastanede kalıyorsunuz 6 saat sonra yürütüyorlar ertesi gün eve geliyorsun
    Üstad fiyat konusunda değişiklik gösteriliyor ben mikro amletiyat oldun yani belinde yaklaşık 5 cm dört dikişli yer açıp mikroskopla temizlediler ben onu tercih ettim doktorda çok samimi olmasamda tandığımım biriydi yardımcı oldu ortalama 25k bir ücret gitti