• 16-12-2022, 22:34:53
    #19
    Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @saitaksungur; Kendisi fazlasıyla kibar bir beyefendidir. Hiç sıkılmadan sorularıma ve sorunlarıma yanıt veriyor. Buradan da kendisine bir teşekkür etmiş olayım
    Katılıyorum @saitaksungur; tekrardan teşekkürler
  • 16-12-2022, 22:35:38
    #20
    @saitaksungur; kendisi çok yardım sever birisidir ve işinin ehlidir.
  • 16-12-2022, 23:12:26
    #21
    @cglr;
  • 16-12-2022, 23:30:02
    #22
    @Looker; adamdır, iyidir.
  • 16-12-2022, 23:43:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ticaret yaptığım ve yapmadığım kişi/kişiler genel olarak herkese saygım vardır.
  • 17-12-2022, 00:33:36
    #24
    @yok
  • 17-12-2022, 00:36:20
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önce kendim sonra yine kendim
  • 17-12-2022, 00:49:41
    #26
    Platin üye
    @AbdullahAA;
    @Berker;
  • 17-12-2022, 00:54:43
    #27
    Değerli hissettiren herkese o değeri hissettiririm. Yani hepsi değerli şu ana kadar.