Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@saitaksungur; Kendisi fazlasıyla kibar bir beyefendidir. Hiç sıkılmadan sorularıma ve sorunlarıma yanıt veriyor. Buradan da kendisine bir teşekkür etmiş olayım
Katılıyorum @saitaksungur; tekrardan teşekkürler