• 16-12-2022, 02:11:14
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 16-12-2022, 02:14:52
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Klasik twitter türkiye gündemi, uzun zamandır girmemeye çalışıyorum. Adamın psikolojisini bozar.
  • 16-12-2022, 02:15:02
    #3
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    Oldum olası twittterı sevemedim kullanmıyorumda
  • 16-12-2022, 02:19:15
    #4
    Ben twitter'i sadece bir olay anında girer, gündemi takip ederim. Bunun dışında tavsiye etmem.
  • 16-12-2022, 02:25:00
    #5
    Sosyal medyada gerçek kimlikler insanların oynadıkları rolleri sergilerken, anonim kimlikler ise gerçek kişiliklerini gösterir.
  • 16-12-2022, 02:37:30
    #6
    Panelcilerin keyfi diyelim ya, bu şekilde takılmayı severler. Nasıl olsa piyasa onların artık...
  • 16-12-2022, 03:11:33
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Buda bişey mi
    Ataköyesc.rt
    Şişliesc
    Avcılaresc
    Mecidiyeköyesc

    Böyle böyle gidiyor Twittera bakarsan ortalık karaköy olmuş!