Teşekkürler R10!
Türkiye ne hale geldi böyle. Yazık
6
●526
- 16-12-2022, 02:14:52Klasik twitter türkiye gündemi, uzun zamandır girmemeye çalışıyorum. Adamın psikolojisini bozar.
- 16-12-2022, 02:15:02Oldum olası twittterı sevemedim kullanmıyorumda
- 16-12-2022, 02:25:00Sosyal medyada gerçek kimlikler insanların oynadıkları rolleri sergilerken, anonim kimlikler ise gerçek kişiliklerini gösterir.
- 16-12-2022, 03:11:33Buda bişey mi
Ataköyesc.rt
Şişliesc
Avcılaresc
Mecidiyeköyesc
Böyle böyle gidiyor Twittera bakarsan ortalık karaköy olmuş!