• 14-12-2022, 00:31:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bugün benim doğum günüm... İlk kutlayan Eşim ve Rokito oldu.

    R10'da o kadar güzel insanlar ile tanıştımki 1 ay'ı az geçkin üyeliğim ile anlatamam. Teşekkür edecek o kadar çok güzel insan varki ve daha bir o kadar tanışamadığım selamlaşamadığım güzel insan varki sizler biliyorsunuz.İyi yada kötü ayırt etmeden,önce bu platformu bizlere sunan R10 yetkililerine, sonra siz değerli kıymetli güzel insanlara çok teşekkürlerimi iletiyorum minnetlerimi iletiyorum.

    Allah'im herkesin işini gücünü rast götürsün,En kötü gününüz, hayatınızdaki yaşadığınız en iyi gününüz olsun..
  • 14-12-2022, 00:33:36
    #2
    Mutlu Yıllar
  • 14-12-2022, 00:34:53
    #3
    Mutlu Ve Huzurlu Yıllar Diliyorum
  • 14-12-2022, 00:36:31
    #4
    Mutluluk dolu bir yıl diliyorum
  • 14-12-2022, 00:42:39
    #5
    Nice mutlu senelere Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler
  • 14-12-2022, 00:52:01
    #6
    Mutluluk sevgi dolu yeni yaşınızda hayatı biraz daha iyi yaşamak dileğiyle. Doğum gününüz kutlu olsun hocam