
R10'da o kadar güzel insanlar ile tanıştımki 1 ay'ı az geçkin üyeliğim ile anlatamam. Teşekkür edecek o kadar çok güzel insan varki ve daha bir o kadar tanışamadığım selamlaşamadığım güzel insan varki sizler biliyorsunuz.İyi yada kötü ayırt etmeden,önce bu platformu bizlere sunan R10 yetkililerine, sonra siz değerli kıymetli güzel insanlara çok teşekkürlerimi iletiyorum minnetlerimi iletiyorum.
Allah'im herkesin işini gücünü rast götürsün,En kötü gününüz, hayatınızdaki yaşadığınız en iyi gününüz olsun..