Merak ettiğim bir konu var . *********** (Dollandirici) yazınca yıldızlı şekilde gozukuyor . Argo ve küfürlü ifade de bu şekilde blurlamasi güzel ama dollandirici derken neden yıldızlama oluyor .
Konular Google de indexleniyor bu da birinin hakkında asılsız olarak bu kelimeyi yazdığınızda Googlede bu şekilde çıkmasını engelliyor. Ayrıca birinin hakkında mahkeme kararı olmadan bu kelimeyi kullanmak yasal değil olarak biliyorum.