• 12-12-2022, 07:51:41
    #1
    Merhaba arkadaslar bir bilen var midir diye sormak istedim.
    bizim yan bina yola cephe tarafindaki kaldirimi genisleterek otopark yapmis kaldirim bundan dolayi tamamiyle binaya kalmis gibi gorunuyor. Bu kaldirimin binaya ait olmasi muhtemel mi?
  • 12-12-2022, 07:53:48
    #2
    belediyeyi arayıp bilgi alabilirsin
  • 12-12-2022, 07:58:46
    #3
    Kaldırımlar binaya ait değildir hocam öyle birşey yok. Kaldırıma araç park etme hakkı da yok insanların. Maalesef yer olmadığı için de çekmek zorunda herkes.
  • 12-12-2022, 08:13:27
    #4
    kaldırımlar binaya ait değildir. Adam gibi denetim olsaydı kafe, lokanta, restoranlar kaldırımları sahiplenmezdi.
  • 12-12-2022, 08:16:55
    #5
    Denetim çok ama isgaliye parasi ile konuyu kapatiyorlardir esnaflar
  • 12-12-2022, 08:18:20
    #6
    Hocam bu soruya ezbere cevap verilmez. Binanın arsa bilgisine bakmak lazım, çekme mesafesine bakmak lazım(Kendi arsası içerisindeki çekme mesafesinde olan kaldırım ise kullanabilir), o bölgenin plan notlarına bakmak lazım. En güzel cevabı belediyeden alabilirsin.
  • 12-12-2022, 11:22:53
    #7
    Merhaba hocam bizim binamız akraba apartmanı ve belediye kaldırımları yenilirken bizim binanın önündeki kaldırımı yenilemediler sebebi orası belediyeye ait değil.Tabi her bina için bu geçerli değildir