• 12-12-2022, 08:29:16
    #28
    Paradan bi sıfır daha atılması gerekicek yakında 🥲
  • 12-12-2022, 09:13:03
    #29
    10-15K olmayacaksa bile bu haberlerin ardından olacaktır. Zammı onlar değil vatandaş kendisi yapıyor. Adamlar sosyal medyaya bir haber salıyor 10K olacak diye, haber viral olunca zam olmayacaksa bile oluyor.
  • 12-12-2022, 09:57:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ver mehteri
  • 12-12-2022, 10:01:19
    #31
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    geçen gün bmwcinin biri solladı önüme geçti fren yaptı az kaldı alıyordum tamponunu
  • 12-12-2022, 10:31:38
    #32
    Harç dahil geçen sene bu ay 2600₺ ye kapatmıştım.
  • 12-12-2022, 10:35:04
    #33
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harç dahil geçen sene bu ay 2600₺ ye kapatmıştım.
    Ödünç alayım mı
  • 12-12-2022, 10:39:23
    #34
    2002'de 200 liraya almıstım ehliyeti.
    ortalama 145 dolara denk geliyor.
    145 dolar şuanda 2700 lira yapıyor.
    Yani ehliyet fiyatları olması gerekenden çok yüksek.
    Tıpkı diğer herşey gibi.
  • 12-12-2022, 10:49:51
    #35
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödünç alayım mı
    Enicerikle kafa kafaya takasa girelim,üstüne 1 paket kısa lark isterim
  • 12-12-2022, 11:16:50
    #36
    Angemon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009 yılında bu ehliyet işini herşey dahil 350 liraya kapatmanın gururu 😁😇
    bende 2006'da almıştım o zamanlar ehliyet artı araç alırdık bu rakamlara