SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
geçen gün bmwcinin biri solladı önüme geçti fren yaptı az kaldı alıyordum tamponunu