Merhabalar,

Son zamanlarda yaptığımız grafik çalışmaları için etkinlikler devam ediyor ancak bu etkinlikleri kötü niyet ile fırsata çevirmek isteyenler varmış.

Bu konuda dikkatli olalım LÜTFEN ! ! !

Kişi; Bir grafiker arkadaşımıza, bizim yönlendirdiğimizi söyleyerek çalışma yaptırıp ücret ödemesi gerçekleştirmemiş.

İlgili Kanıtlar :

https://i.hizliresim.com/c2ftqug.jpeg
https://i.hizliresim.com/7x05ako.png
https://i.hizliresim.com/9ijdfek.png

Not: Webx tarafından yönlendirme yapılması durumunda tarafınıza yönlendirdiğimiz kişiye ait bilgileri paylaşıyoruz. Webx ten yönlendirilen kişi ve firmalar için bile olsa ASLA satış politikanızın dışına çıkmayın.

Adımızı kullanarak "ödemeyi sonra yaparız, yabancı değiliz, webx size çok güveniyor bizde güveniyoruz" vs. diyenlere lütfen inanmayınız.
Bizden teyit alsanız bile YAŞANACAK MAĞDURİYETLERDEN SORUMLU DEĞİLİZ.

İyi çalışmalar.