• 08-12-2022, 22:12:26
    #28
    bir kaç kez oynadım ve bana göre olmadığına karar verdim
  • 08-12-2022, 22:16:56
    #29
    Baya uzun süre oynadim zevk veriyordu sonra hilesini felan öğrenince zevk vermemeye başlamıştı
  • 09-12-2022, 01:43:20
    #30
    fishville vardı balık besleme felan çok zevkliydi
    farmville de çiftçiyi ortada samanların arasına sıkıştırır zamandan tasarruf etmek için ahh ne zamanlardı ya
  • 09-12-2022, 02:08:53
    #31
    Bu tür oyunları çok seviyorum var mı böyle zaman geçirmelik mobil için böyle bir oyun önerisi yapabilecek 😀
  • 09-12-2022, 03:22:32
    #32
    Qui non proficit, deficit
    Zamanında çok oynardım
  • 09-12-2022, 10:12:10
    #33
    ara ara Stardew valley devam bu tip oyunların kralı bence
  • 09-12-2022, 12:19:05
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annem ile birlikte yarışırdık kim daha fazla gelişecek diye. Bir gün annemin arkadaşı annemin çiftliğine hile ile aşırı güçlendirmiş. Benim hayal edemeyeceğim kadar güzel gözüküyordu yalvar yakar benim çiftliğime de yaptırdım sonra ikimizde 1 hafta geçmeden oyunu bıraktık. Yaşım 10 falandı sanırım. Siz siz olun hile ile oyun oynamayın çabuk sıkılırsınız.
  • 09-12-2022, 22:12:09
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde oyun oynamayı çok sevmem ama çiftlik oyunlarına bayılıyorum.
  • 10-12-2022, 08:07:42
    #36
    Çok iyi oyundu. Komşu Çiftlik de vardı. Alarm kurup uyanıp domatesleri toplardım ne güzel günlerdi