• 08-12-2022, 18:05:23
    #19
    hey gidi mazilerr
  • 08-12-2022, 18:14:21
    #20
    Ne oynardık ya bir ara bunun ücretsiz programı vardı para vs. çoğaltıyorduk
  • 08-12-2022, 18:17:29
    #21
    Bot kullandığım için banlamışlardı beni.
  • 08-12-2022, 18:34:07
    #22
    DrMellon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oynardık ya bir ara bunun ücretsiz programı vardı para vs. çoğaltıyorduk
    Ban sebebi 😂
  • 08-12-2022, 18:45:30
    #23
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban sebebi 😂
    Kullanmayanı dövüyorlardı o zamanlar
  • 08-12-2022, 19:43:16
    #24
    Zamanında en güzel oyunlardan biriydi Bizim çiftlik vs nedense hep aynıydı veya ismi değişiyordu. Bir diğer güzel bugı al sat yaparak hızlı şekilde lv atlıyordu.
  • 08-12-2022, 19:55:53
    #25
    Platin üye
    Tarla üstüne tarla ekerdim Efsane bir oyundu 2008-11 arası oynadım diye hatırlıyorum.
  • 08-12-2022, 22:02:08
    #26
    yıl 2010 eşime (o zaman kız arkadaşımdı) böyle bir süpriz yapmıstım Bu oyundu sanırım



    happy aquarium da güzeldi
  • 08-12-2022, 22:07:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Uzun bir süre oynadım, daha sonrasında ise bıraktım. Sabah akşam tarla ile ugraşıyorduk.