Hiç Farm Ville oynadınız mı? :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç Farm Ville oynadınız mı? :)
35
●
1.410
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hiç Farm Ville oynadınız mı? :)
1
2
3
4
08-12-2022, 13:42:24
#1
Gokenim
Yıl 2009-2010
Bu oyun bittikten sonra her şey değişti
08-12-2022, 13:44:35
#2
Elma
Bi ara fena bağımlıları vardı,alarm kurup domates topluyolardı.
08-12-2022, 13:44:44
#3
se_video
İnanılmaz bir oyundu ya. Facebooku sırf bu oyun için kullanırdım.
08-12-2022, 13:45:33
#4
real2018
Oynadım tabii ki, Ama benim face de ki bütün oyunlarım hileliydi 😁 Bir süreden sonra zevk vermedi hepsini bıraktım. 😒
Edit : Millionaire city de bir başkaydı. 😊
08-12-2022, 13:48:08
#5
MRHK
Bu oyunu kaç kere aradım acaba yeni bir yere mi taşındı diye keşke geri gelse
Desen flen çizerdik heyt be 😂
08-12-2022, 13:48:23
#6
Unique Digital
Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
Komşu Çiftlik vardı efsanelerden :)
08-12-2022, 13:53:10
#7
emrecanondes
Bunu da oynadım ama millionare city vardı asıl bomba o bence
08-12-2022, 13:58:40
#8
FrknYLMZ
Kısa bir süreliğine oynamıştım. Ancak zevk almadığımı hatırlıyorum. Daha gelişmiş similatör oyunlarıyla ekip biçmek çok daha keyifli kanımca
08-12-2022, 14:24:48
#9
krmbzkurt
Hocam nerden geliyor bunlar aklına ya
Çok oynadım facebook umda paylaştığım resimler halen duruyor hatta...
Benim için zirve wild ones di. Aynı zevki alabildiğim bir oyun yok şuan..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler