Airfryer Muhabbeti nedir ?
55
●3.860
- 06-12-2022, 11:27:20Yaklaşık 3 aydır xiaomi kullanıyoruz. Et, tavuk, balık, kızartma, kestane vb. bir çok şeyde başarılı. Hatta küçük muffin kalıplarında kek yaptık içinde onda bile başarılıydı. 2 kişi olduğumuz için haznesi bize yetiyor. Fırın çalıştırma ihtiyacı duymuyoruz. Daha kalabalık aileler için Philips xxl modeli kullanışlı oluyor.
- 06-12-2022, 12:54:43Reis senin varlığın yeter. =)Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 15:37:57Kullanışlı olmasından dolayı tutuluyor bu tarz ürünler bizde , tefal activity olan var uzun süredir onu kullanıyoruz eski model ama gerçekten faydalı bir ürün.
Basit , Hızlı , Kullanışlı ve pek bulaşıkta çıkarmaz haznesini siler yada hızlıca suya tutarsın olur biter.
Köfte yapmaya kalksan ocakta başında bekleyip tava yağ vs kirletip uğraşman lazım. Bunda buzdolabından alıp atarsın içine süresi gelince gider alıp yersin.
Nelere nelere para veriliyor hayatta en azından sürekli kullandığın ve hayatını kolaylaştıran bir ürün.