Kullanışlı olmasından dolayı tutuluyor bu tarz ürünler bizde , tefal activity olan var uzun süredir onu kullanıyoruz eski model ama gerçekten faydalı bir ürün.

Basit , Hızlı , Kullanışlı ve pek bulaşıkta çıkarmaz haznesini siler yada hızlıca suya tutarsın olur biter.

Köfte yapmaya kalksan ocakta başında bekleyip tava yağ vs kirletip uğraşman lazım. Bunda buzdolabından alıp atarsın içine süresi gelince gider alıp yersin.

Nelere nelere para veriliyor hayatta en azından sürekli kullandığın ve hayatını kolaylaştıran bir ürün.