inceprivate adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm bu aktivitelerden önce ve sonra sürekli iştimaya çıkarsın. Yemekten sonra yat emri gelene kadar gazinoda çay içersin.
Kalk emri geldikten sonra yatamazsın, yat emri geldikten sonra gezemeszin yatarsın.
Acemilikte botluk nöbeti gibi önemsiz nöbetler tuttururlar.
Hafta sonu ve tatil günlerinde de yaptıracak bir iş yaratırlar hiç bir şey yoksa mıntıka yaptırır dururlar çünkü bir grup erkek işsiz kaldıklarında problem çıkarır.
Usta birliğinde ise sınıfına ve işine göre hem iş yaparsın, hem eğitim yaparsın üzerine bir de gece gündüz nöbet tutarsın.
İlk aylarda tüm bunların üzerine bir de temizlik gibi angarya işler üzerine yıkılır. Alttan yeni devreler gelene kadar çok uykusuz kalır çok yorulursun.