• 03-12-2022, 22:53:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Izleyip yorum yaparsanız sevinirim


    https://youtu.be/vbptvsqd7Ww
  • 03-12-2022, 22:55:43
    #2
    Soğuk
  • 03-12-2022, 22:57:38
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    YouTube kanalınız hayırlı olsun.
  • 03-12-2022, 23:01:10
    #4
    Sert geçecek diyorlar.
  • 03-12-2022, 23:04:06
    #5
    Umarım soğuk geçmez kar güzeldir ama dışarıda birçok kalan ve yaşayan insanlar var onları da düşünmek gerekiyor.
  • 03-12-2022, 23:06:34
    #6
    Bu kış sakin geçicek önceki yıl sertti bu aylarda ankara soğuktu şimdi iyi havalar
  • 03-12-2022, 23:07:45
    #7
    Yahu ne serti aralık 3 u zerre soğukluk yok güneydoğu da. Tekirdagi aradım daha kombileri yakmamışlar
    Dünya da yaşam uzun sürmez
  • 03-12-2022, 23:07:45
    #8
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YouTube kanalınız hayırlı olsun.
    Teşekkürler
  • 03-12-2022, 23:08:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli artık onun da çivisi çıktı