• 03-12-2022, 18:13:58
    #1
    Bugün tam 10. yılıma giriş yapmış bulunmaktayım. Bu forumun bir parçası olmak çok güzel.
    Nice 10 senelere!
  • 03-12-2022, 18:15:06
    #2
    Nice 10 yıllara hocam +10 yıl rozeti çok şık durmuş
  • 03-12-2022, 18:15:58
    #3
    bi noktadan sonra fazla heyecanı kalmıyor, yaşlandığını hissediyorsun
  • 03-12-2022, 18:16:35
    #4
    En iyisi sanırım
    Wow hayırlı olsun hocam
  • 03-12-2022, 18:17:32
    #5
    Bende her 15 Yıl rankını gördüğümde "zaman ne çabuk geçiyor be" diyorum... Yaşlanıyoruz
  • 03-12-2022, 18:17:47
    #6
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Darısı başımıza, hayırlı olsun
  • 03-12-2022, 18:21:18
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nice 10 yıllara diliyorum hocam.
  • 03-12-2022, 18:21:33
    #8
    Koskoca 10 yıl Nice 10 senelere hocam.
  • 03-12-2022, 18:24:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Nice güzel senelere inşallah