Günaydın, rezidansın 10.katı yine beşik gibi sallandık.
Hisseden var mı arkadaşlar?
Hepimize geçmiş olsun
Düzce, Sakarya, Bolu yine deprem!
4
●402
- 03-12-2022, 08:16:08
- 03-12-2022, 08:24:50Kocaelideyim bende hissetmedimnasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle