• 03-12-2022, 08:16:08
    #1
    Günaydın, rezidansın 10.katı yine beşik gibi sallandık.

    Hisseden var mı arkadaşlar?

    Hepimize geçmiş olsun
  • 03-12-2022, 08:18:00
    #2
    Geçmiş olsun. İstanbul'a vurmadı herhalde bu sefer.
  • 03-12-2022, 08:24:50
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. İstanbul'a vurmadı herhalde bu sefer.
    Kocaelideyim bende hissetmedim
  • 03-12-2022, 08:27:31
    #4
    Nereye kadar devam edecek bu böyle ya psikoloji falan bırakmadı insanda artçıların şiddetide git gide yükseliyor. Allah hayır etsin
  • 03-12-2022, 08:54:30
    #5
    Geçmiş olsun hocam