• 30-11-2022, 22:08:50
    #1
    Arkadaşlar yakın bir zamanda İzmir'e yerleşeceğim. İzmir'de yaşam nasıl bilenler birşeyler yazabilirse çok memnun olurum. Sosyal hayatı, insanları, esnafları vs. Her türlü yorumunuzu merakla bekliyorum.
  • 30-11-2022, 22:10:41
    #2
    Türkiye de yaşayabileceğiniz sayılı güzel yerlerden biridir. Kalacağınız semtte önemli.
  • 30-11-2022, 22:11:44
    #3
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de yaşayabileceğiniz sayılı güzel yerlerden biridir. Kalacağınız semtte önemli.
    karşıyaka düşünüyorum
  • 30-11-2022, 22:14:31
    #4
    izmir değil semt önemli
  • 30-11-2022, 22:17:29
    #5
    hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşıyaka düşünüyorum
    denize yakın bir yer bulursanız güzel olur. kiralar biraz tuzludur.
  • 30-11-2022, 22:18:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasanilacak sehir gercekten cok guzel insani cok duyarli ve yardimsever karsiyaka taraflari dusunuyorsaniz mavisehiri tavsiye ederim izmir guzeldir tek sorunu yazin cok sicak hosgeldiniz aramiza
  • 30-11-2022, 22:22:16
    #7
    hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yakın bir zamanda İzmir'e yerleşeceğim. İzmir'de yaşam nasıl bilenler birşeyler yazabilirse çok memnun olurum. Sosyal hayatı, insanları, esnafları vs. Her türlü yorumunuzu merakla bekliyorum.
    Doğma büyüme İzmirliyim yerleşmeyi düşündüğünüz ya da planladığınız muhit / muhitleri belirtirseniz ona göre daha sağlıklı bilgi verebilirim. Merkezi muhitlerde insanlar giyimine kuşama vs kimse kimseye karışmaz, insanlar genelde sakin ve yardımseverdir, sosyal hayat beklentilerinize göre ve yaşadığınız bölgeye göre değişir. Kafanızda sorular varsa buraya belirtirseniz benim gibi İzmirli olan üyeler bilgi verebilir.
  • 30-11-2022, 22:26:29
    #8
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğma büyüme İzmirliyim yerleşmeyi düşündüğünüz ya da planladığınız muhit / muhitleri belirtirseniz ona göre daha sağlıklı bilgi verebilirim. Merkezi muhitlerde insanlar giyimine kuşama vs kimse kimseye karışmaz, insanlar genelde sakin ve yardımseverdir, sosyal hayat beklentilerinize göre ve yaşadığınız bölgeye göre değişir. Kafanızda sorular varsa buraya belirtirseniz benim gibi İzmirli olan üyeler bilgi verebilir.
    Karşıyaka da yaşamayı düşünüyorum orası hakkında ki yorumlarınızı çok merak ettim
  • 30-11-2022, 22:30:38
    #9
    Çok kötü. Trafik, yağmur yağınca sel oluyor her taraf, boş buldukları yere moloz döküyorlar, belediye sıfır çalışıyor. Bence gelmeyin.