Arkadaşlar yakın bir zamanda İzmir'e yerleşeceğim. İzmir'de yaşam nasıl bilenler birşeyler yazabilirse çok memnun olurum. Sosyal hayatı, insanları, esnafları vs. Her türlü yorumunuzu merakla bekliyorum.
Doğma büyüme İzmirliyim yerleşmeyi düşündüğünüz ya da planladığınız muhit / muhitleri belirtirseniz ona göre daha sağlıklı bilgi verebilirim. Merkezi muhitlerde insanlar giyimine kuşama vs kimse kimseye karışmaz, insanlar genelde sakin ve yardımseverdir, sosyal hayat beklentilerinize göre ve yaşadığınız bölgeye göre değişir. Kafanızda sorular varsa buraya belirtirseniz benim gibi İzmirli olan üyeler bilgi verebilir.